czwartek, 8 października 2020

 Poduszka ze sznurka

Poduszka na drutach 


Taki dodatek jak poduszki które zmieniają dom czy mieszkanie w inspirujące miejsce, oddające Twój styl życia i osobowość.

Poducha wykonana własnymi rękoma z wysokiej jakości sznurka bawełnianego zachwyci każdego, ociepli i doda charakteru pomieszczeniu. Spełni funkcję dekoracyjną i użytkową. Sprawdzi się w salonie , pokoju dziecięcym, przedpokoju lub tarasie.

 Zamówić możesz w dowolnym koloże TUTAJ

Rużowa poduszka ze sznurka


 Jeśli chcesz możesz zrobić sama, opis na dole.

Do zrobienia poduszki potrzebne będą:

 

1. Sznurek bawełniany – 2 motki po 100m, czyli ok. 200 metrów sznurka 3 mm. 

Koszt: ok. 30 zł.

2. Druty. Moje druty są drewniane na żyłce (bardzo lekkie), rozmiar 10.

 

Krok 1

 

 Wybrałam sznurek, ponieważ strasznie podobały mi się wyroby z  sznurka, które regularnie pokazywały się na różnych wnętrzarskich zdjęciach i na blogach. Ze sznurka robi się z reguły koszyki, pledy i dywany. 


Krok 2


Wybieramy rodzaj ściegu. Ten, który widzicie na zdjęciach, robiłam najpierw rząd lewe oczko, rąd prawe oczko jest bardzo prosty i bardzo mi się podoba. Poduszka ma 35 oczek szerokości.

 

Zrobienie tej poszewki zajęło mi jeden wieczor.  


Krok 4


Jak już mamy gotowy prostokąt wydzierganej włóczki, to składamy go na pół tak, żeby łączenie wypadało na środku. Wtedy dwa boki będą z przerobionej włóczki bez widocznych zszyć, które z kolei pojawią się na pozostałych dwóch bokach i z tyłu. Mam nadzieję, że widzicie to na zdjęciu. „Zszywamy” ręcznie, po prostu przekładając włóczkę równo pomiędzy oczkami „na nakrętkę”, tak jakbyście zszywali dziurkę w ubraniu. Końcówki na poszczególnych rogach chowamy wciskając do wewnątrz. Po „zszyciu” boków wkładamy poduszkę do środka poszewki i „zszywamy” środek. I voila!

 

 

 → Zajżej do mojej strony LUCKY HAT

→ Polub na fanpage na Facebooku

→  Możesz śledzić też na Instagramie. Znajdziesz tu dużo z mojego bieżącego życia i sporo zdjęć moich robutek ;). 

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Poduszka ze sznurka Poduszka na drutach  Taki dodatek jak poduszki które zmieniają dom czy mieszkanie w inspirujące miejsce, oddające Twój...